wtorek, 11 marca 2014

Wielki błękit

Dzień dobry!

Tutoriali uczących malowania kropli na paznokciach jest w sieci sporo, zatem i ja postanowiłam opanować ten motyw. To zdobienie wykonane nieco subtelniej wygląda bardzo realistycznie, ja jednak chciałam, żeby było jak najlepiej widoczne na dość ciemnym lakierze, użyłam zatem mocno skontrastowanej bieli i czerni. Zaczęłam od ćwiczeń na wzorniku:



Po kilku próbach okazało się, że to zdobienie jest o wiele łatwiejsze, niż może się wydawać. Myślę, że to dobra wprawka na początku zabaw z one stroke. Przykładową instrukcję możecie znaleźć np. TUTAJ. Przeniosłam więc wzór na paznokcie wybierając bazę, która kojarzy mi się z refleksami światła na wodzie:




Do zdobienia użyłam:

na wzorniku:
lakieru Golden Rose Selective 56
lakieru L.A. Colors Color Craze Aqua Crystal
czarnej i białej farby akrylowej Studio Lascaux
Seche Vite Dry Fast Top Coat

na paznokciach:
odżywki Eveline Paznokcie twarde i lśniące jak diament
lakieru H&M Glitter Blue
czarnej i białej farby akrylowej Studio Lascaux
Seche Vite Dry Fast Top Coat

Miłego dnia!

2 komentarze:

  1. te kropelki wyglądają niesamowicie *_*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz rację (mówię o motywie kropelek, nie o moim malunku - żeby nie było :D), jak na tak proste zdobienie efekt jest spektakularny :) Koniecznie spróbuj!

      Usuń