niedziela, 9 marca 2014

dzień dobry!

Po dłuższym czasie postanowiłam wrócić do blogowania. Nadal lubię ozdabiać swoje (i nie tylko) paznokcie, staram się ciągle rozwijać swoje umiejętności i probować nowych rzeczy. To miejsce w internecie jest moją wizytówką i będę się starała, żeby dobrze o mnie świadczyło. Mam nadzieję, że każdy, kto do mnie trafi, dobrze się ze mną poczuje. Mogę obiecać, że zrobię, co mogę w tym kierunku.

Zaczynam ze zdobieniem, które jest dla mnie jednocześnie dekoracyjne i ćwiczebne, ponieważ w technice one stroke orłem nie jestem. Ostatecznie tak bardzo spodobało mi się to połączenie różu i mięty, że malowanki towarzyszyły mi cały tydzień (duża w tym zasługa lakieru bazowego, który okazał sie niezniszczalny).

Mam nadzieję, że z każdą próbą one stroke będzie wychodziło mi coraz lepiej :).



Do zdobienia użyłam:

odżywki Eveline Paznokcie twarde i lśniące jak diament
lakieru Golden Rose Fantastic Color 210
utwardzacza Seche Vite Dry Fast Top Coat
farb akrylowych Studio Lascaux
chińskich pędzli


Miłego dnia!

2 komentarze:

  1. jestem! witam się i obserwuję :)

    Zdobienie: ten one stroke jest bardzo ładny, więc potem, jak dojdziesz do wprawy będzie szał :)

    OdpowiedzUsuń